CALL ME

06-47166600

  •

  •

  •

  •

  •

GLOBAL AG JOBS

Stel je eens voor: je wilt naar het buitenland om te werken in de agrarische sector, keihard werken maar wat een avontuur. Maar waar begin je met zoeken naar een baan die bij je past? De nieuwe internationale vacaturebank GlobalAGjobs brengt het vraag en aanbod van werk in de agrarische sector bij elkaar.

Tijdens de merkverkenning zijn we op zoek gegaan naar het bijzondere en unieke verhaal van GlobalAGjobs.

GlobalAGjobb-er’s onderscheiden zich door hard werken. Ze zorgen dat het werk gedaan wordt en hebben zin in een avontuur. Met dat als basis heeft Rumour de positionering en de identiteit ontwikkeld. Dat heeft vervolgens geleid tot een breed scala

aan online en offline uitingen, waaronder flyers, posters, social media beelden, online banners, een explanimatie video,

een cover op een magazine en maandelijkse nieuwsbrieven.

 

Vanuit de ontwikkelde merkwaarden (avontuur, way of life, sterke verhalen, internationaal, vernieuwend) en de merkbelofte Get things done hebben we een merkverhaal en een visuele stijl ontwikkeld die herkenbaar, stoer en uitdagend is.